onsdag 29. oktober 2014

Folk som burde nevnes

Heia bloggen! :D)
I dag har jeg hygget meg på to blogger til to kollegaer i boklesinga!
bloggene jeg vil i dag presentere dere for heter Myrnes Boklogg og FlawlessBlogg: Bokblogg

De har hyggelige blogger med gode skrifter om hva de skal lese.
Bokvalgene deres er begge veldig bra,.
FlawlessBlogg har valgt å lese "Ringenes herre" av J.R.R. Toliken. den blir han sikkert fornøyd med, men den er lang, og han blir å må bruke litt tid på den.
Myrnes boklogg har valgt "Vargens tid" i samme serie som boken jeg leser "En sang om is og ild". han kommer til å kose seg med boken, og som man kan se på bildene hans, nyter han det allerede.

Jeg vil oppfordre dere til å dra innom bloggene deres og si hei. koselige fyrer med mye godt å si.

Men over til litt andre ting. Jeg har fortsatt å lese i min bok. Den er ganske rar. Boken er lite vennlig å lese hvis du ikke har lest de tidligere utgivelsene i serien. Den forventer at du husker ALT fra tidligere, og hvis du ikke gjør det, er det synd for deg.
Men alt i alt er det en hyggelig bok.

Snakkes seinere bloggen :))

2 kommentarer:

  1. Flott innlegg Sondre!!! Elsker at du skriver så livlig og at du er så positiv, stå på!!!

    SvarSlett
  2. Sier meg helt enig med Mathias F, jeg :D (smilefjes)
    Det er interessant det du sier med "at det forventes at du husker alt fra tidligere bøker" - for jeg har også lest serier der de maser for mye - dvs bruker alt for mye plass på å repetere hva som har skjedd - så den balanse er tydeligvis vanskelig -

    Forresten en ypperlig presentasjon av Flawless og Myrnes' blogger du har!
    Fortsatt god fornøyelse (husk: "vi leser (også) for å slappe av" (inntil søvnen tar oss!)

    SvarSlett