onsdag 19. november 2014

Joff joff joff joff

Godag bloggen :))
Lenge siden sist!
Jeg må ærlig talt si at jeg ikke har klart å synke meg dypt inn i boken siden sist vi møttes.
Den er tung, og kjedelig å lese, men det er bare min mening.
Men jeg har tvingt meg til å lese litt, og det lille jeg har lest var ganske koselig.

**SPOILER*ALERT**
Kong Jeoffery, eller Joff som de kaller han er definisjonen av en søt kar.
I min lille introduksjon jeg har fått av han er han en nådeløs konge som prøver å være tøff, med å gi folk unødvendige problemer.
Jeg kan godt skjønne meg på alle de som har klaget over han fra tv-serien.

Men til nå er det bare en bok som jeg må lese, ikke nyte. litt kjipt :(
snakkes bloggen :))

1 kommentar:

  1. Denne gangen har du mer selverkjennende kommentarer. La gå at det svinger litt, men du er tross alt på vei videre i boka og får sikkert med mer enn som så. Bøker kan være utfordringer, men kommentarer om kongen, miljøet og konflikter kan være greit å bruke noe mer tid på. Bare stå på og les videre, - mer spenning venter...

    SvarSlett