onsdag 3. desember 2014

"Lenge leve kongen"

God morgen bloggen :)))
Siden siste gang jeg skreiv et innlegg har jeg kommet mye lengre i boken. 450 sider for å være eksakt.

Boken har ikke vært lett. Så klart på grunn av at jeg startet med den andre boken i serien. 
Men jeg har presset meg igjennom mye av den, og er enda ikke over det tunge. :I
boken spyr ut så mange navn, og så like navn, at det er helt umulig å holde styr på hvem som er hvem. Halvparten av tiden skjønner jeg bare ikke hvem nå enn det snakkes om.
Noen har kallenavn som gjør det enkelt. "Dvergen" er favoritten :)

Men ellers har det ikke skjedd så "mye". mye ord, lite handling. 
Virker ut som om boka handler om en krangel på Internett :P
Det dreper litt følelsen om å ha lyst til å lese boken..
Like sjokkerende at en av verdens mest kjente bokserie skal være slik, som Mufasa sin død i Løvenes Konge

Det var alt jeg hadde for i dag
snakkes bloggen :D))

1 kommentar:

  1. Greit å få ut frustrasjoner, ja, mange personer i en bok kan gjøre det vrient å holde oversikt. Kanskje du bør tegne opp hele persongalleriet? Kan likevel være spennende med bøker som skiller seg ut og byr på andre utfordringer.

    SvarSlett